SimCity BuildIt v1.27.6.85258 دانلود بازی سیم سیتی + مود
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی شبیه ساز شهرسازی SimCity BuildIt

عرضه شده توسط الکترونیک آرتز
بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی
با گرافیک بسیار عالی و خیره کننده

گیم پلی بسیار اعتیادآور و سرگرم کننده

هنگامی که مهر EA بر روی بازی بخورد کاربران مطمئن خواهند شد که با یک بازی بی نظیر سر و کار دارند. الکترونیک آرتز سالهاست که در زمینه عرضه بازی های کامپیوتری و موبایلی فعالیت دارد و موفق شده است در طول این سالیان، کاربران بسیار زیادی به دست بیاورد. این کمپانی بازیسازی در دسته ها و موضوعات مختلفی از جمله اکشن، شبیه سازی، ماجراجویی، سرگرم کننده، استراتژی و … تاکنون عنوان های متعددی عرضه کرده است و هم اکنون قصد معرفی یکی از بازی های در سبک شبیه سازی این کمپانی با نام SimCity BuildIt را داریم.

ویژگی های بازی سیم سیتی اندروید

  • ساخت شهری سه بعدی و بسیار زیبا
  • ایجاد و اوردن نیروهای انسانی به شهر
  • تلاش برای شاد نگه داشتن شهر
  • دریافت دستاوردهای مختلف در بازی
  • دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده
  • گیم پلی اعتیادآور و سرگرم کننده

 

 معرفی و بررسی بازی سیم سیتی

اگر از علاقه مندان به بازی های مدیریتی و شهرسازی باشید بدون شک SimCity BuildIt توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. در این بازی اندروید شما مدیریت و کنترل کامل یک شهر را به عهده خواهید داشت و باید بتوانید با ایجاد مسکن، شغل، تفریح و … مردم را به سمت شهر خود کشانده و جمعیت آن را افزایش دهید.

در بازی SimCity BuildIt شما به عنوان مدیر یک شهر به فعالیت خواهید پرداخت. این شهر به صورت کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت و مدیریت آن به عهده خودتان است. تمام کارهایی که در این شهر انجام می شود به انتخاب و اجازه شما می باشد. ساخت شهر نیز از پایه توسط شما انجام می شود. مکان قرار گیری ساختمان های مسکونی، تجاری، کارخانه ها، مکان های تفریحی و … همه توسط خود شما است که انتخاب می شود و شما باید در مکان های مناسب آنها را بسازید.

در بازی SimCity BuildIt ابتدا با منطقه ای خالی مواجه می شود و کم کم با ساخت و سازهای مناسب باید آن را آباد کنید. در این بازی هدف شما باید کشاندن افراد بیشتر به شهر باشد. به این منظور باید بتوانید کارهایی انجام دهید که مردم را نسبت به وارد شدن به شهر شما ترغیب کند. از جمله این کارها می توان به ایجاد مکان های تفریحی، تجاری و … اشاره کرد. در این بازی سرگرم کننده اندروید، می توانید با ایجاد مراکز تفریحی، مراکز خرید، مغازه ها و … نیازهای مردم را جهت خرید برطرف کنید.

برای ایجاد شغل نیز می توانید اقدام به ایجاد شرکت ها، کارخانه ها و … بنمایید. به صورت کلی در بازی موارد مختلفی در نظر گرفته شده است که باید با استفاده از آنها بتوانید شهر خود را به منطقه ای درآمدزا و آباد تبدیل کنید تا با وارد شدن افراد به شهرتان بتوانید از آن پول در بیاورید.

اگر تا پیش از این بازی های شهرسازی را انجام داده باشید حتما می دانید که این سبک از بازی ها که خود زیر مجموعه بازی های استراتژیک محسوب می شوند، به عنوان یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی ها شناخته می شوند. بازی SimCity BuildIt نیز از قاعده مذکور مستثنا نبوده و به عنوان یک بازی شبیه سازی شهرسازی می تواند ساعت های بسیار زیادی شما را سرگرم کند. از طرفی گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده بازی نیز از جمله مواردی است که بدون شک توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. جزئیات گرافیکی و طراحی بازی به صورت دقیق و عالی انجام شده است و تجربه یک بازی بی نظیر را در اختیار شما قرار خواهد داد.


دانلود تریلر بازی


وقــت دانــلود رســید

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی اندروید , دانلود بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 2161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 31 / 2 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: